Ett stort TACK!!

Publicerat: 4 december, 2012 i Uncategorized

Jag vill rikta ett stort tack till alla underbara deltagare för denna termin, samt till Maiju och Patricia som har vikarierat mig. Utan er skulle mitt liv vara mycket tråkigare!

Passa på att njuta av julen och allt som det innebär, och lova mig att inte stressa för mycket! Familjen och hälsan är det viktigaste!

Zumba i Sundom fortsätter på ny dag i vår, nämligen torsdagar. Vi kommer att ha 4 olika instruktörer, Patricia Öberg, Maiju Schrey, Cessi Strömman och Petra Hedman, så nu gäller det att komma och prova på allihopa🙂

En söt julklapp jag fick i Sundom

En söt julklapp jag fick i Sundom

Kommentera

