Vad har hänt?!

Publicerat: 30 november, 2012 i Uncategorized
Etiketter:, ,

Det är säkert många som undrar vad som egentligen har hänt med mig. Jag vill nu förklara min situation för att undvika onödiga rykten.

I mitten på oktober drabbades jag utav en propp i hjärnan. Symptomen jag fick var synbortfall och domningar. Mina underbara kolleger ringde snabbt ambulansen och jag fördes till akuten. Jag hade fått en propp i hjärnan som satt sig på syn nerven. Jag stannade på sjukhuset i 10 dagar och de gjorde massor med undersökningar för att få reda på vad som orsakat proppen. De har inte hittat någon orsak ännu, men en riskfaktor är graviditeten.

Jag är sjukskriven fram till mammaledigheten och får inte anstränga mig eller köra bil. Jag mår i övrigt helt bra och de enda symptom jag har kvar är synbortfallet. Om ni ser mig någonstans och jag inte hälsar, beror det troligtvis bara på att jag inte ser er😉 Det är tråkigt att behöva sluta med alla kurser så plötsligt och jag saknar verkligen att få träffa alla deltagare och instruera. För tillfället blir jag andfådd av att gå och prata samtidigt, vilket är en stor förändring från konditionen jag hade tidigare.76144_553159271365757_904053079_n

På våren kommer Zumba i Sundom att fortsätta med olika vikarier, och jag hoppas att kunna komma tillbaka i höst igen.

 

kommentarer
  1. Ann skriver:

    oj :S Krya på dig! Hör av dig om jag kan hjälpa till med något.

  2. Kraft och ork till dej, Sköt om dej! Kram Bitta

  3. Hanna skriver:

    Hej Magdalena ! Har ju inte alla träffat dig och Victoria p då länge. Visste inget om detta, var ju inte heller på mammaträffen hos Camilla då Vilmer var sjuk. Sköt om er alla nu och ta d lugnt bara. Krya på dig ! Många kramar

Kommentera

