Med hösten i sikte

Publicerat: 15 juli, 2012 i Fitness
Etiketter:, , , , ,

Jag höll min sista (nästan) sommar-Zumba måndagen efter midsommaren. Jag tänkte det skulle bli skönt med lite semester både för kropp och knopp. Knoppen kunde däremot inte ta paus från Zumba, och den har tänkt på nya koreografier ända sedan timmarna slutade. Det positiva med detta är förstås att jag snart är klar med det nya programmet till hösten. Det har skett utan stress och panik för en gångs skull🙂

Jag avslöjar redan två av låtarna som kommer att vara med i höstens första program:

kommentarer
  1. Vonne skriver:

    Härlit! Ser framemot höstens zumba!!🙂

Kommentera

