De e mycke nu…

Publicerat: 18 mars, 2012 i Fitness
Etiketter:, ,

Ännu denna vecka vikarierar jag den underbara Martha Zamora med några av hennes grupper i Zumba. Detta i kombination med mitt jobb dagtid, skola och mina egna timmar har varit tufft, men nu blir det omöjligt eftersom jag blir ”ensamstående” en månad. Därför kan det hända att ni får se min underbara tös på några av timmarna under den närmsta tiden🙂

Förra veckans Blast from the Past i Sundom blev en succé och jag garanterar att vi gör något liknande snart igen!🙂 Några av de populäraste låtarna kommer även med på den nuvarande spellistan. Hope you enjoy it!

Inkommande vecka har vi ett super-erbjudande. Ta med din vän!

Sköt om er och hoppas vi ses!

Kommentera

