Gymnastikens dag 28.1.2012

Publicerat: 30 januari, 2012 i Uncategorized
Etiketter:, , ,

WOW! Vilket ös! En heldag fylld utav motion i alla olika former!
För min del var dagen fylld med Aqua Zumba®, Zumba® Toning och PILOXING®. Jag är överraskad av att jag klarade dagen med livet i behåll. Tiden mellan timmarna var minimal vilket också ledde till att matmägnden blev minimal. Tack vare mina kära Verve! (som jag inte går någonstans utan) klarade jag dagen med bravur!
Jag saknar dock foton… Ni som fotade, kan ni vänligen skicka foton till mig på: info@motionshuset.fi. TACK!🙂

Kommentera

