Kroppen börjar ge upp…

Publicerat: 22 januari, 2012 i Fitness
Etiketter:, , , , , ,

Då var det dags igen! Denna gång är det axeln som bråkar. Jag har mig veteligen inte gjort någonting speciellt, utan en punkt i axeln började plötsligt bråka igår. Detta resulterar i att jag inte idag kan delta dagens workshops med Ákos på Pole-a-holic. Detta resulterade även i att jag inte kunde delta i gårdagens Midnight Zumba i Nykarleby😦. Jag hoppas dock att den blir bättre ikväll, så att jag kan hålla Zumba®-starten i Övermark!

Veckan har varit väldigt full med program och jag har varit otroligt stressad. Därför har jag idag inte gjort någonting alls före nu. Jag lade i en DVD med min favorit-serie, Vänner, och tittade på avsnitten medan jag mellan varven somnade. SKÖNT! Nu känner jag mig ordentligt utvilad och kan ta itu med den kommande veckans utmaningar!

Nu borde jag ta itu med att repetera Aqua Zumba®-programmet som jag ska ha på Gymnastikens dag på Norrvalla lördagen 28.1. Jag kommer även att ha Zumba® Toning och PILOXING®. Ska bli så roligt!🙂

Kommentera

