Inte den bästa starten, men det kan bara bli bättre!

Publicerat: 2 januari, 2012 i Fitness
Etiketter:, ,

Körde igång vårterminen idag med en Zumba-timme i Björköby. När jag skulle gå in i lokalen tappade jag min iPod i snön. Detta resulterade i att musiken stannade mitt i låtarna under första halvan av timmen. Detta i sin tur resulterade i att jag blandade bort mig i koreografierna… MEN, som sagt: Det kan bara bli bättre nu😉
Tack till alla deltagare och hoppas vi ses nästa vecka!

Hemresan var ganska jobbig p.g.a snöfallet och jag kunde inte köra fortare än 60 km/h. Sist och slutligen slapp jag hem och fick ta en skön varm dusch.

29.12 deltog jag i ”Vuoden viimeinen Salsa – Zumba marathon”. Bilden får prata för sig själv.

Mtv3- intervju nere i hörnet

Kommentera

