I’m back!

Publicerat: 7 december, 2011 i Uncategorized
Etiketter:, , , ,

Oj, oj, oj! Jag har inte skrivit ett enda ord här på 2 (!) månader! Höstterminen tog ganska hårt på mig och tiden har varit knapp. Dessutom har det varit en tung höst på det privata planet. Nu har det äntligen lugnat sig på alla områden och jag har tid att pusta ut och samla krafter igen.

Igår tog jag och Ida K. en heldag till Syd-Österbotten för att delta i Självständighets-Zumbathon med Minna Asplund och Maria Pitkäkangas och i Självständighets-PILOXING med Ann Franzén. Camilla L. och Daniela L. kom också hela vägen till Närpes för att skaka Zumba-rumpa med oss :-)TACK till er alla som höll i trådarna igår! Ni är underbara!

Det var helt underbart att få stå som en deltagare och ta ut alla rörelser till max. När man är instruktör blir det inte att koncentrera sig på sin egen träning, utan man fokuserar på deltagarna. Igår tänkte jag endast på mig själv (förutom när jag blev bjuden upp på scen)😉

— Kom ihåg att lyssna och respektera dig själv! —

Kommentera

