29.10 händer det!

Publicerat: 10 oktober, 2011 i Fitness
Etiketter:,

Lägg redan nu in datumet i din kalender! Inom kort kommer jag att avslöja vad som händer!😉

 

Åh, vad jag ÄLSKAR mitt ”jobb”! Det känns nästan fel att kalla det jobb, eftersom jag tycker så mycket om det! Kan ni tänka er att (nästan) varje dag få ställa sig framför underbara människor, lägga på musik, och släppa loss! Beroende på vilken timme jag har är det olika känslor som förmedlas, men inombords känner jag alltid en stor svärm med fjärilar som säger: Åh, vad detta är KUL! Visst, det kan ibland kännas mindre inspirerande att ställa sig upp och vara glad och motiverande, men den känslan brukar oftast försvinna när man väl sätter igång. Och när man ser deltagarna njuta av det man ger dem gör att man inte kan annat än bli varm inombords! Kommentarerna man får av deltagarna värmer otroligt mycket och de ger en så mycket energi för att orka vidare! Jag tänker ibland mitt under timmen på att jag är så lyckligt lottad som får hålla på med det jag gör, vilket i sin tur kan göra att jag kommer av mig. Ta det i så fall som en komplimang 😉

Bilden är från Google

Jag vill nu påminna er om Kampanjen som pågår. De flesta borde redan veta om den, men jag friskar ännu upp minnet. Ni hinner ännu delta och har chans att vinna. Den deltagare som deltar på mest timmar under 3-16.10 får delta HELT GRATIS under v.43. Lycka till!🙂

Kom ihåg att lägga in 29.10 i kalendern!

Enjoy your life!

kommentarer
  1. Pia skriver:

    De märks nog att du gillar vad du gör! Vilket i sin tur är inspirerande för oss som står där framför dig å svettas, kämpar, skakar rumpa eller vad vi nu då förtillfället håller på med!!!🙂
    Du är rätt kvinna i rätt jobb!! You GO Girl!

Kommentera

