AAARGH!!

Publicerat: 9 september, 2011 i Fitness
Etiketter:

Jag tycker inte om att det ska vara så mycket problem med nätuppkopplingen här ute i skogen! Idag har jag gjort några ändringar och hittills verkar det gå bättre att surfa. Jag hoppas jag kommer att få detta inlägg skrivet och publicerat före något händer igen😉

Idag har jag haft en välbehövd ledig dag, utan träning. Mina knän mår inte så bra just nu, och försöker rehablitera dem med bastu, muskelsalva och stretchning. I morgon ska jag ha PILOXING® för Martha Slungorna i Solf😀 Det ska bli skoj! Roligt att intresset för grenen ökar! Hoppas att jag får dem inspirerade att komma med på timmarna i Tölby i framtiden! Efter det blir det vila igen resten av lördagen och hela söndagen. Hoppas knäna mår bättre på måndagen när vi kör igång med ny vecka🙂

Lite info om söndagens timmar:

Zumba Toning i Böle kl.15-16 med Natalia Gurchenkova

INGEN Zumba Gold!

Inte heller någon Zumba Gold eller Zumba i Övermark!

Det fanns tyvärr ingen som kunde hoppa in på dessa pass, men vi fortsätter som vanligt med mig igen 18.9🙂

Dags för kvällen stretchning!

Peace, Love and Vila😉

Bilden är från Google

Kommentera

