Tidsbrist

Publicerat: 5 september, 2011 i Fitness

Eftersom jag har begränsat antal timmar på dygnet måste jag stå över att skriva på tre språk. Jag hinner helt enkelt inte skriva då. Jag hoppas att jag hinner skriva endast på ett språk😉

Bilden är från Google

Förra veckan var det terminstart för Motionshusets kurser (nästan alla).

Vissa komplikationer har redan uppstått eftersom två av fyra anställda har skadat varsin fot😦 Därför måste starten i Olympia och Södra Vallgrund skjutas upp. Södra Vallgrundkör igång på Onsdag, men Olympia måste skjutas fram ännu mera😦 Tyvärr kan man inget göra när skadorna uppstår…

 

MEN idag är det igen dags för Zumba® i Sundom och Pörtom! Det var så roligt att vara tillbaka förra veckan, och jag ser fram emot att se alla ikväll igen! Alla tjejer är så ljuvliga och man blir så glad av att se när ni njuter!🙂

 

CU soon!!

Kram!

kommentarer
  1. Petra skriver:

    Jag har aldrig provat zumba,men sku gärna testa om det är något för mig. Kan man komma med fast terminen redan har startat?

    • Motionshuset skriver:

      Självklart kan du komma! Jag har drop-in-timmar vilket betyder att man får komma och gå precis som man vill. Man betalar per gång eller köper 10-gångers kort som du kan använda på alla Motionshusets timmar. Hoppas vi ses!🙂

Kommentera

