I am a CHEATER!

Publicerat: 22 juli, 2011 i Uncategorized

Picture from google

ENG: I feel so bad… I did

n’t do my push ups on Wednesday, or yesterday… So today I have to do twice as many to keep up. I’ll try to do Wednesdays set in the morning and today’s set

later tonight. I am dreading this!…

 

SWE:Jag har så dåligt samvete… Jag gjorde inte mina armhävningar på onsdag, eller igår… Det betyder att jag  idag måste göra dubbelt så många att hänga med. Jag ska försöka göra onsdagens armhävningar nu på morgonen och dagens armhävningar på kvällen. Jag  ser INTE fram emot detta!

 

FIN: Tuntuu pahalta… En ole tehnyt keskiviikkona punnerruksia, tai eilen… Joten tänään minun täytyy tehdä punnerruksia kaksinkertaisesti että pysyn mukana haasteessa. Yritän tehdä keskiviikon punnerruksen aamulla ja tämän päivän punnerrukset myöhemmin tänä iltana. En pidä tästä!…

Kommentera

