100 Push up challenge: Week 1-2

Publicerat: 18 juli, 2011 i Fitness, Uncategorized, Webshop

ENG: I have NO IDEA how I’m going to finish this challenge! Week one was ok, but week 2?! I was so exhausted this morning after I did the push ups. Today I had to do: 14-14-10-10-15. On Wednesday I’m going to do 14-16-12-12-17 and on friday it’s 16-17-14-14-20! Is it ever going to feel easier?! Well, I just have to wait and see.

Last weekend I was in Kristiinankaupunki on the summer market. I had Zumbawear on display and I served Vemma® and Verve! to the visitors. It was very fun to be there with the other partners from www.feelkristinestad.fi. I like it, I like it!🙂

 

SWE: Jag har ingen aning om hur jag ska avsluta denna utmaning! Vecka ett var ok, men vecka 2?! Jag var helt slut i morse efter dagens dos av armhävningar. Idag skulle jag att göra: 14-14-10-10-15. På onsdag ska jag göra 14-16-12-12-17 och på fredag ​​är det dags för 16-17-14-14-20! Kommer det någonsin att kännas lättare! Tja, jag kan bara vänta och se.

Förra helgen var jag i Kristinestad på sommarmarknaden. Jag hade med Zumbawear och serverade Vemma ® och Verve! till besökarna. Det var väldigt roligt att vara där med de andra kollegerna från http://www.feelkristinestad.fi. Jag gillar, jag gillar!🙂

 

FIN: Minulla ei ole aavistustakaan kuinka pystyn viemään tämän haasteen loppuun! Viikko yksi oli ok, mutta viikko 2?! Olin niin väsynyt tänä aamuna kun olin tehnyt punnerukset. Tänään minun piti tehdä: 14-14-10-10-15. Keskiviikkona aion tehdä 14-16-12-12-17 ja perjantaina teen 16-17-14-14-20! Tuleeko ikinä tuntua helpommalta?! No, pitää vain odottaa ja nähdä.

Viime viikonloppuna olin Kristiinankaupungissa on kesämarkkinoilla. Zumbawear oli mukana ja tarjoilin Vemma ® ja Verve! kävijöille. Oli erittäin hauskaa olla siellä muiden http://www.feelkristinestad.fi yhteistyökumppaneiden kanssa. Pidän siitä, I like it!🙂

Päivi, Milsse and me

Kommentera

