When will I learn?

Publicerat: 7 juli, 2011 i Uncategorized

ENG: When will I learn to make sure I take everything with me when I leave home? Yesterday at Summer Zumba® I wanted to take pictures, but I realised that the memory card to the camera was at home… No pictures for me… BUT it didn’t stop me from having a blast! Thank you Sanna and Elina, you ROCK!!

 

SWE: När ska jag lära mig att se till att jag har med mig allt när jag åker hemifrån? Varje gång har jag glömt något. När jag igår på Summer Zumba® skulle börja fota märkte jag att jag hade minneskortet hemma… Inga foton den här gången heller… MEN det stoppade mig inte från att ha otroligt roligt!! Stort tack till Sanna och Elina, ni är UNDERBARA!!

 

FIN: Koska opin tarkistamaan että minulla on kaikki tarvittavat mukanani kun lähden kotoa? Eilen huomasin Summer Zumba®:ssa että kameran muistikortti oli jäänyt kotiin… En sitten saanut kuvia… MUTTA olihan minulla hauskaa silti!! Kiitos ihanaiset Sanna ja Elina, olette MAHTAVIA!!

Kommentera

