Amore, amore, amore!

Publicerat: 4 juli, 2011 i Fitness

Amore, amore, amore!… That song play in my head after a wonderful Aqua Zumba® class in Pörtom. I had some technical problems with my stereo, and I apologize that I couldn’t play as loud as I would have liked. I’ll fix the problem until tomorrows class in Solf.

This time I had my camera and I got some pictures thanks to the lifeguard that works at the pool! 🙂 Thank you once more!

Amore, amore, amore!… Den låten spelas i mitt huvud efter en underbar Aqua Zumba® timme i Pörtom. Jag hade en del tekniska problem med min stereo, och jag ber om ursäkt för att jag inte kunde spela så högt som jag skulle ha velat. Jag ska fixa problemet tills morgondagens timme i Solf.

Den här gången hade jag min kamera och jag fick några bilder tack vare badvakten som jobbar vid bassängen!🙂 Tack än en gång!

Amore, amore, amore!… Tämä biisi soi päässäni ihanan Aqua Zumba® tunnin jälkeen. Minulla oli teknisiä ongelmia soittimen kanssa, ja pyydän anteeksi siitä että en pystynyt soittamaan niin lujaa kuin olisin halunnut. Ongelman pitää korjata ennen huomisen Aqua Zumba® tuntia Sulvassa.

Tällä kertaa minulla oli kamera mukana ja sain joitakin kuvia. Kiitokset uima-altaan valvojalle!🙂

Kommentera

