Hot, hot, hot!

Publicerat: 28 juni, 2011 i Fitness

Last Thursdays Super Zumba® was fun, and although 3 of 5 instructors couldn’t make it, we still rocked it! I got some great feedback and that gives me such much energy every time!

Yesterday I had my first Aqua Zumba® class in Pörtom and today I had my second class in Solf. I have only three words to describe it: I LOVED IT!!  Come and join us next week! I have ordered sun and 25°C for every day I have my classes😉 I had my camera with me to the class in Solf, but i had so much FUN so I FORGOT to take pictures! I’ll take some next time😉

Summer greetings!

På torsdagens Super Zumba® hade vi jätteroligt fastän 3 av 5 instruktörer inte kunde delta. Jag, Milsse och deltagarna rockade ändå!😉 Jag fick otroligt bra feedback och det gav mig massor med energi, såsom det alltid ger mig!

Igår hade jag min första Aqua Zumba®-timme i Pörtom och idag hade jag den andra timmen och då i Solf. Jag kan endast beskriva upplevelsen med att: JAG ÄLSKADE DET! Ni måste komma och delta med oss nästa vecka! Jag har beställt sol och 25°C för varje dag som jag har mina timmar😉 Jag hade med mig min kamera idag, men jag hade så ROLIGT att jag GLÖMDE ta några foton!. Jag ska fota nästa vecka istället😉

Må bra i sommarvädret!

Torstain Super Zumba®:ssa meillä oli tosi hauskaa, vaikka kolme viidestä ohjaajista ei voinut osallistua. Minä, Milsse ja osallistujat rokkasimme kuitenkin!😉 Sain uskomatonta palautetta joka antoi paljon energiaa, niinkuin aina antaa!

Eilen pidin ensimmäisen Aqua Zumba®-tunnin Pirttikylässä ja tänään pidin toisen tunnin Sulvassa. Voin ainoastaan kuvailla seuraavilla sanoilla: RAKASTIN SITÄ! Tule kokeilemaan iste ensi viikolla! Olen tilannut aurinkoa ja 25 ° C joka päivä kun minulla on tunnit😉 Minulla oli kamera mukana tänään, mutta oli niin HAUSKAA, että UNOHDIN ottaa kuvaia!. Otan kuvia ensi viikolla😉

Kesätunnelmia!

Kommentera

